
eBOK dystrybucjny
Od kiedy będę otrzymywać e-fakturę?
Dokumenty w formie elektronicznej będą wystawiane od następna dnia po aktywacji e-faktury. Pamiętaj też, że po aktywacji e-faktury od razu otrzymasz podgląd do obrazów swoich wcześniejszych dokumentów, które były dotychczas wystawiane w formie papierowej.
Skąd będę wiedział o wystawieniu e-faktury?
O wystawieniu e-faktury powiadomimy Cię e-mailem wysłanym na adres poczty elektronicznej podanym w trakcie rejestracji konta lub ustawionym jako kontaktowy w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
Jak zmienić adres e-mail do otrzymywania powiadomień?
W każdej chwili możesz zmienić adres e-mail do otrzymywania powiadomień. Aby to zrobić zaloguj się do eBOK i przejdź do zakładki „Umowa i dane” a następnie „Twoje dane”. W sekcji „Dane do korespondencji” masz możliwość zmiany adresu e-mail do korespondencji.
Pamiętaj, że nowy adres będzie dopiero aktywowany po kliknięciu w otrzymany link.
Czy możliwe jest otrzymywanie równocześnie faktury papierowej i elektronicznej?
Faktury dostarczamy w jednej wybranej przez Ciebie formie: papierowej lub elektronicznej.
Czy jest możliwe pobranie obrazu faktury papierowej w eBOK?
Klient, który korzysta z dostarczania faktur w formie papierowej na swoim koncie w eBOK nie zobaczy ich podglądu ani nie ma możliwości pobrania. Podgląd faktury oraz możliwość jej pobrania będzie dostępna tylko dla Klientów korzystających z e-faktury.
Przypominamy, że e-faktura to dokument w formie elektronicznej wystawiany za usługi świadczone przez Eneę. Zawiera takie same dane jak faktura papierowa oraz posiada taką samą ważność prawną.